Адміністрацыйныя працэдуры

Заявы грамадзян аб ажыццяўленні ніжэйзгаданых адміністрацыйных працэдур накіроўваюцца ў электроннай форме на адрас электроннай пошты HR@cbt.by або ў пісьмовай форме па адрасе: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск,
вул. Кальварыйская, 7

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ААТ «Цэнтр банкаўскіх тэхналогій»

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

заява (загрузіць)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

заява (загрузіць)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Работнік, які ажыццяўляе прыём заяў:
Чайкоўская Вольга Генадзеўна – вядучы спецыяліст па кадрах Аддзела кіравання персаналам,
Кантактны тэлефон +375 17 395 29 16,
Час працы: панядзелак – чацвер 8.30 – 13.00, 13.45 – 17.30, пятніца 8.30 – 13.00, 13.45 – 16.15.

email