Ключ да поспеху бізнэсу, пра які вы не ведалі

25.09.2024

У рэальным бізнэсе, дзе кожны кліент на рахунку, кіраванне ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) становіцца неад’емнай часткай паспяховай стратэгіі.

Таму мы гатовы прапанаваць поўны комплекс паслуг для вашага бізнесу па ўкараненні, наладзе і інтэграцыі CRM-сістэм з вашым сайтам і іншымі сістэмамі. Нашы спецыялісты маюць багаты досвед працы з вядучымі CRM-платформамі, такімі як Битрикс24, Salesforce , Zoho CRM, Terrasoft і іншымі. Мы гатовы прапанаваць індывідуальныя рашэнні, якія ўлічваюць спецыфіку вашага бізнесу і дапамагаюць дасягнуць максімальнай эфектыўнасці.

Чаму CRM важная для пабудовы продажаў?

CRM-сістэма дазваляе вам збіраць і аналізаваць дадзеныя аб кліентах, што дапамагае лепш разумець іх патрэбы і перавагі. CRM-сістэма дае дэталёвую інфармацыю аб кожным кліенце, у тым ліку гісторыю пакупак, перавагі і паводзіны, а таксама нічога не забывае. Усе гэтыя актыўнасці ў CRM фармуюць варонку продажаў вашых прадуктаў ці паслуг. Гэта дазваляе сістэмна адсочваць працэс камунікацыі, ад атрымання першапачатковага запыту і да моманту закрыцця зделкі.

Як CRM уплывае на бізнес-працэсы?

CRM-сістэма аўтаматызуе многія руцінныя задачы, такія як кіраванне кантактамі, вядзенне гісторыі ўзаемадзеянняў з кліентамі і адсочванне здзелак. Напрыклад, дазваляе аўтаматычна адсочваць узаемадзеянні з кліентамі праз электронную пошту, сацыяльныя сеткі і тэлефонныя званкі. Гэта дазваляе вашым супрацоўнікам засяродзіцца на важнейшых задачах, такіх як развіццё адносін з кліентамі і пошук новых магчымасцяў для росту бізнесу.

Інтэграцыя CRM- сістэмы ў ваш бізнэс – ключавы крок да павышэння эфектыўнасці працы. Гэта дазваляе дабіцца:

  1. атрымання дадзеных у рэальным часе : CRM дазваляе вам адсочваць паводзіны карыстальнікаў на сайце, такія як прагляд старонак, запаўненне формаў і пакупкі. Гэта дапамагае вам лепш разумець, што цікавіць вашых кліентаў, і прапаноўваць ім больш рэлевантныя прапановы.
  2. аўтаматызацыі працэсаў : збору лідаў , заявак і зваротнай сувязі. Гэта значна спрашчае працу вашай каманды і дазваляе хутчэй рэагаваць на запыты кліентаў.
  3. персаналізацыі ўзаемадзеянняў : з дапамогай дадзеных, сабраных праз CRM, вы можаце ствараць персаналізаваныя рэкламныя кампаніі і прапановы, што павышае ўзровень задаволенасці кліентаў і іх лаяльнасць.
  4. паляпшэння аналітыкі : CRM дае больш поўную карціну паводзінаў кліентаў, што дапамагае вам прымаць больш абгрунтаваныя рашэнні і аптымізаваць свае бізнес-працэсы.

Прыклады паспяховых праектаў

Для аднаго з нашых кліентаў, буйнога рытэйлера, мы ўкаранілі сістэму Бітрыкс24 і інтэгравалі і настроілі яе на збор інфармацыі з розных каналаў камунікацыі. Гэта дазволіла павялічыць канверсію продажаў на 17% і скараціць час апрацоўкі заказаў на 35%. Інтэграцыя дазволіла аўтаматызаваць збор заявак і лідаў з усіх даступных крыніц (сайт, Instagram, Telegram і г.д.), палепшыць хуткасць рэакцыі на запыт кліентаў , узаемадзеянне з імі дзякуючы распрацаванай сістэме размеркавання заявак на свабодных менеджэраў і якаснай сістэме справаздач па статусах апрацоўкі заявак. для адказных асоб унутры кампаніі.

Іншы наш кліент, кампанія са сферы паслуг, пасля ўкаранення CRM сістэмы і яе інтэграцыі ў бізнес-працэсы змог павялічыць колькасць паўторных продажаў на 5%. Такога выніку ўдалося дасягнуць дзякуючы значнаму паляпшэнню якасці абслугоўвання ў тым ліку за кошт хуткага рэагавання на запыты кліентаў і аўтаматызацыі бізнес-працэсаў, рабатызацыі апавяшчэнняў і напамінкаў на ўсіх узроўнях здзелкі.

” Інтэграцыя CRM-сістэмы-гэта не проста тэхнічны працэс, гэта стратэгічны крок, які дазваляе кампаніям значна палепшыць узаемадзеянне з кліентамі і павысіць эфектыўнасць бізнес-працэсаў у сябе ўнутры. У сучасным свеце, дзе сэрвіс, хуткасць і працэсы гуляюць ключавую ролю, інтэграцыя CRM у бізнэс становіцца неад’емнай часткай паспяховай стратэгіі за кошт аўтаматызацыі вялікай колькасці працэсаў, як па лініі продажаў, сістэмы матывацыі, так і аптымізацыі працы ўласнага штата супрацоўнікаў, няхай гэта будзе менеджэры, HR спецыялісты, лагісты і г.д .” – адзначае Максім Лусікаў , кіраўнік кірунку, у задачы якога ўваходзіць забяспечыць кліентаў якаснымі рашэннямі для бізнесу, у тым ліку і ў частцы CRM-сістэм у ААТ “Цэнтр банкаўскіх тэхналогій”.

Нашы спецыялісты маюць глыбокія веды і досвед у галіне CRM-сістэм, што дазваляе нам прапаноўваць найбольш эфектыўныя рашэнні для вашага бізнесу. Мы працуем з вядучымі платформамі і выкарыстоўваем перадавыя тэхналогіі для інтэграцыі CRM у бізнэс кліентаў. Нашы паслугі ўключаюць:

  • укараненне і настройку CRM-сістэм;
  • інтэграцыю CRM;
  • навучанне супрацоўнікаў працы з CRM;
  • падтрымку і суправаджэнне .

Калі вас цікавіць, як павысіць продажы і павысіць у цэлым эфектыўнасць бізнесу – мы дапаможам выбраць і ўкараніць аптымальнае бізнес-рашэнне, якое дакладна зменіць ваш бізнэс да лепшага!

Для атрымання дадатковай інфармацыі і кансультацыі па пытаннях укаранення CRM-сістэм, калі ласка, звяжыцеся з намі па тэлефоне +375 29 2336289 ці напішыце нам на электронную пошту: sales@cbt.by.